პრეტენზიები

შეკვეთილი საქონელი არ არის წესრიგში, ან არ შეესაბამება თქვენს მოლოდინს? ჩვენ გაცნობებთ, თუ როგორ დააფიქსიროთ საჩივარი საქონელზე, ან დაგეხმარებით მათ უპრობლემოდ დაბრუნებაში.

მინდა დავაფიქსირო საჩივარი პროდუქტზე ან გადაზიდვაზე

თუ შეძენილი პროდუქტი არ მუშაობს გამართულად, ჩვენ დაგეხმარებით დაყენების, შეკეთების ან გამოცვლის კუთხით. თქვენ უნდა შეავსოთ საჩივრის ფორმა და გამოაგზავნოთ ის ჩვენს მისამართზე პროდუქტებთან ერთად.

მოითხოვეთ საქონელი

მსურს ხელშეკრულების გაუქმება და პროდუქტის დაბრუნება

თქვენ შეგიძლიათ გამოხვიდეთ ნასყიდობის ხელშეკრულებიდან მიწოდებიდან 14 დღის განმავლობაში, ანუ დააბრუნოთ ჩვენს ელექტრონულ მაღაზიაში შეძენილი საქონელი მიზეზის დასახელების გარეშე. ამისათვის თქვენ უნდა შეავსოთ ხელშეკრულების გაუქმების ფორმა და გამოაგზავნოთ ის ჩვენს მისამართზე საქონელთან ერთად.

საქონლის დაბრუნება

 

FAQ - პასუხები ყველაზე ხშირად დასმულ კითხვებზე

1. როგორ შემიძლია დავუკავშირდე საჩივრების დეპარტამენტს?

შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ჩვენს საჩივრების დეპარტამენტს ელექტრონული ფოსტის გაგზავნით შემდეგ მისამართზე: [email protected] .

 

2. რამდენი დრო სჭირდება საჩივრის დამუშავებას?

ჩვენ ვამუშავებთ საჩივრებს დაუყოვნებლივ, მაგრამ არა უგვიანეს 30 დღისა მიღებიდან.

 

3. როგორ მოვიქცეთ საქონლის დაბრუნებისას?

თქვენ შეგიძლიათ უარი თქვათ ხელშეკრულებაზე და დააბრუნოთ საქონელი მიზეზის გარეშე 14 დღის განმავლობაში იმ მომენტიდან, როდესაც თქვენ ან თქვენს მიერ დანიშნული პირი მიიღებთ საქონელს. საქონლის დაბრუნების შემდეგ, ჩვენ დაგიბრუნებთ გადახდილ შესყიდვის თანხას თქვენს ანგარიშზე გადახდის სახით.

 

4. შემიძლია თუ არა ხელშეკრულებიდან გასვლა, თუ ვიყიდი როგორც კომპანია?

არა, სამწუხაროდ კომპანია არ არის ფიზიკური პირი და ამდენად ვერ დააბრუნებს საქონელს კანონიერ 14 დღის ვადაში, როგორც ეს შესაძლებელია კერძო პირებთან. შესაძლებელია საქონლის სხვა პროდუქტზე გაცვლაზე შეთანხმება.

 

5. ვის ეკისრება დაბრუნებული საქონლის გადაზიდვის ხარჯებს?

საქონლის დაბრუნება ჩვენს საწყობში მთლიანად თქვენს კომპეტენციაშია. ეს ასევე ეხება მასთან დაკავშირებულ ხარჯებს.

 

6. სად უნდა გავაგზავნო საქონელი, რომლის დაბრუნებაც მსურს?

სანამ საქონელს დააბრუნებთ, სათანადოდ შეფუთეთ და შეფუთვის გარე მხარეს მიამაგრეთ ეტიკეტი ჩვენი მისამართით. აქ არის დაბრუნებული საქონლით პაკეტის გაგზავნის მისამართი:


Media Leaders sro (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia


მაგრამ ფრთხილად იყავი! ჩვენ არ ვიქნებით პასუხისმგებელი იმ მდგომარეობაზე, რომლითაც მივიღებთ თქვენს ამანათს გადამზიდისაგან. ამიტომ საქონლის გაგზავნამდე მოათავსეთ ის პირვანდელ მდგომარეობაში, რომელშიც ის ჩვენგან მოვიდა და ყუთი შეავსეთ მასალით, რომელიც დაიცავს საქონელს ტრანსპორტირებისას დაზიანებისგან. თუ, ამის მიუხედავად, რაიმე დაემართება თქვენს ამანათს ჩვენკენ მომავალ გზაზე, დაუყოვნებლივ დაუკავშირდით გადამზიდველს, რომელმაც თქვენგან აიღო პაკეტი და მოითხოვეთ ზიანის ანაზღაურება.

 

7. საქონლის გამოცვლა მინდა (მაგ. არასწორი ზომის გამო). როგორ უნდა გავაგრძელო?

თუ პროდუქტი საერთოდ არ გამოუყენებიათ (ანუ მასზე არ არის მინარევები - თმა, ჭუჭყიანი და ა.შ.), მხოლოდ მორგებულია, შესაძლებელია პროდუქტის შეცვლა სხვა ზომით. ამასთან, აუცილებელია საჩივრის ფორმის შევსება და შენიშვნაში სხვა პროდუქტზე/სხვა ზომაზე გაცვლის მოთხოვნის მითითება.

 

8. შემიძლია თუ არა ყველა სახის პროდუქტის დაბრუნება?

არა. კანონი ზუსტად განსაზღვრავს, თუ რომელი კატეგორიის საქონლის დაბრუნებაა შეუძლებელი. მაგალითად, ყურსასმენები (ჯაშუშური ყურსასმენები) და მსგავსი.

მყიდველს არ შეუძლია უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, რომლის საგანი არის

  1. მყიდველის სპეციალური მოთხოვნების შესაბამისად დამზადებული საქონლის, შეკვეთით დამზადებული საქონლის ან სპეციალურად ერთი მყიდველისთვის განკუთვნილი საქონლის გაყიდვა (მაგ. ნეონის ლოგოს ან გობო პროექტორის წარმოება, საბაჟო დასახელების ტეგები მყიდველის მოთხოვნის შესაბამისად),
  2. საქონლის გაყიდვა, რომელიც ექვემდებარება ხარისხის სწრაფ შემცირებას ან გაუარესებას,
  3. დამცავ შეფუთვაში ჩასმული საქონლის გაყიდვა, რომელიც არ არის გამოსადეგი დასაბრუნებლად ჯანმრთელობის დაცვის ან ჰიგიენური მიზეზების გამო და რომლის დამცავი შეფუთვა დაზიანებულია პროდუქციის მიწოდების შემდეგ (მაგალითად, ყურსასმენები - ჯაშუშური ყურსასმენები, ნიტრიტის გამწმენდი და ა.შ. ),
  4. ელექტრონული პროდუქციის მიწოდება, გარდა ფიზიკური მედიისა, თუ მისი მიწოდება დაიწყო მომხმარებლის პირდაპირი თანხმობით და მომხმარებელმა განაცხადა, რომ სათანადოდ იყო ინფორმირებული, რომ ამ თანხმობის გამოთქმით იგი კარგავს უფლებას უარი თქვას ხელშეკრულებაზე (მაგ. პროგრამული უზრუნველყოფის ციფრული/ელექტრონული ლიცენზია).

 

9. როდის მივიღებ ჩემს გადახდილ თანხას დაბრუნებულ საქონელზე?

ჩვენ ვაგზავნით ფულს დაბრუნებულ საქონელზე ამანათის მიღებიდან და დაბრუნებული საქონლის შემოწმებიდან არაუგვიანეს 14 დღისა. კანონმდებლობით, საწყობში მიღების დღიდან გვაქვს 14 დღე, რომ გადავამუშაოთ ინფორმაცია. თქვენ დაგიბრუნებთ ფულს იმავე მეთოდით, რომლითაც მოხდა გადახდა. ექსპრეს გადახდებით (საკრედიტო ბარათი, Google Pay, Apple Pay და ა.შ.) თანხა თქვენს ანგარიშზე აისახება 3 სამუშაო დღის განმავლობაში. საბანკო გადარიცხვას ჩვეულებრივ 1-3 სამუშაო დღე სჭირდება. თუ გადახდა მოხდა ნაღდი ანგარიშსწორებით, თქვენ უნდა შეავსოთ ფორმა ანგარიშის ნომრით IBAN ფორმატში (დაამატეთ ასევე მიმღების სახელი) თანხის დასაბრუნებლად და ჩვენ დავაბრუნებთ თანხას საბანკო გადარიცხვით.